Tuesday 27 November 2012

AYAT JIWANG GANDA 23...KEBAABOOMMM!!!


huhuhuhu...salam...hari ni jom layan ayat ganda 23...kebaabboommm!!!


1-Saya sayang awak bukan kerana mulut yang hanya mampu berkata-kata tapi kerana hati yang ikhlas dan selalu ada nama awak di dalam hati saya :')

2-Ia cuma mengambil masa seminit utk jath hati pada seseorang , satu jam utk menyukai seseorang , satu hari untk menyintai seseorang tetapi ia mengambil masa sepanjang hidup untk melupakan seseorang

3-Hadiah yang terbaik yang pernah aku miliki adalah tika kamu sudi berjabat tanganku dan mengungkapkan ayat I LOVE YOU 


4-Kalau boleh i nak pos semue rindu nie dkat you..
Tapi posmen kata rindu nie besar sangat 
sampai nak terbalik motor dia 

5-Cinta bermula dengan senyuman .. Berakhir dengan air mata ..
Hargailah cinta itu jika ia bermakna buat mu
sebelum benar benar ia melangkar pergi 

6-Hello..U ada pelaster tak ? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U .. ♥

7-Kalau awak nangis , saya lapkan air mata awak , kalau awak luka , saya ubatkan luka awak , tapi bila saya takde , awak doakan saya selamat disana

8-Saya tak pandai ENGLISH , tapi saya boleh cakap I LOVE YOU dekat awak , saya tak pandai GEOGRAFI , tapi saya tahu awak berani dalam dalam hati saya 

9-Bila kita senyum tak bermakna kita bahagia 
bila kita ketawa tak bermakna kita gembira
Kadang sumua tu untk sembunyikan perasaan sedih kita 

10-Awak > memang > cantik/handsome > tapi > sayang > awak > tak > pernah > nak > hargai > orang > yang > selalu > menyayangi > awak > :'(

ayat diatas adalah beberapa petikan yg selalu di post oleh salah sorg adik faci kat klang...ayat ni mmg boleh dilayan time jiwa tgh merana...time sedih bace ayat camne lg sakit wooo....http://www.facebook.com/fariesya.izam

1 comment: